پوشش سیم کارت‌های شاتل موبایل سراسری می شود

شاتل

مدیرعامل شاتل موبایل از پیاده‌سازی اقدامات فنی لازم برای برقراری پوشش سراسری سیم‌کارت های شاتل موبایل در تمامی نقاط کشور و در تمامی فناوری‌های شبکه‌های تلفن همراه خبر داد.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آرش کریم‌بیگی با اعلام این مطلب گفت: با حمایت‌های مجدانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران عامل رایتل، شرکت مخابرات ایران و همراه اول و با پایان اقدامات فنی لازم، پوشش شبکه تلفن همراه سیم کارت‌های شاتل موبایل در تمامی نسل‌های تلفن همراه سراسری می‌شود.

به گفته وی، سیم کارت‌های شاتل موبایل در تمامی نقاط کشور در نسلهای مختلف G2، G3،G3 4G و 4.5G قابل استفاده خواهند بود.

پیش از این سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در نسل‌های سه، چهار و بالاتر در حدود 580 شهر کشور قابل استفاده بودند. این سیم‌کارت‌ها قابلیت‌هایی از قبیل انتقال باقی‌مانده حجم بسته به دوره بعد، عدم محدود سازی زمان استفاده بخشی از حجم بسته خریداری شده مشترک به ساعات خاصی از شبانه روز، تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت، قابلیت تمدید خودکار بسته و سیستم پیشرفته مدیریت آنلاین سیم‌کارت در تعرفه خدمات پایه سیم کارت‌های اعتباری کشور، باعث شده محصولات و خدمات این اپراتور برای مشترکین متفاوت و منحصر به فرد باشد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وضعیت پوشش و خدمات سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

https://www.mehrnews.com/news/4253590/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *