فصل بعدی فیس بوک فقط ممکن است منطقی باشد

خرگوش های اسنپ صبح امروز کمی بیش از 20 درصد خاموش شده اند که این کاهش چشمگیری در ارزش گذاری شرکت شبکه های اجتماعی است.

به یک معنا ، افت درآمد پس از اتهام ، ادعایی علیه تجارت این شرکت است. از سوی دیگر ، سهام اسنپ فقط به سطح نیمه سال گذشته عقب نشینی کرده است و بسیار بالاتر از محدوده قیمتی تاریخی است که در روزهای غیر سودده خود در آن گرفتار شده بود.

اما گزارش سود اسنپ و فروش بعدی آن تاثیری بر ارزش خود شرکت نداشته است. سایر شرکت های اجتماعی نیز از این نظر بازدید کرده اند: سهام فیس بوک صبح امروز نزدیک به 5 درصد کاهش یافته است ، در حالی که توییتر حدود 3 درصد خاموش شده است. این روز برای شرکت های رسانه های اجتماعی عمومی و برادران بازار خصوصی آنها ، حتی اگر نتوانیم قیمت آنها را بصورت دانه دانه تغییر دهیم ، روز خوبی است.

بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.

بیایید به این پرسش پاسخ دهیم که قبل از اینکه بدانیم شرایط برای شرکت های اجتماعی به طور کلی چه معنایی دارد. ما در آن زمان بر روی فیس بوک تمرکز می کنیم ، با توجه به متا متراس و تغییر نام قریب الوقوع آن.

چرا Snap از کار افتاده است: زنجیره تامین و قدرت اپل
بر اساس گزارش CNBC ، Snap در آخرین سه ماهه خود 1.07 میلیارد دلار درآمد کسب کرد که کمتر از انتظار بازار 1.10 میلیارد دلار است. این درآمد سالانه 57 درصد افزایش یافت و اسنپ ضرر خالص خود را در مدت سه ماهه به کمتر از 72 میلیون دلار رساند ، در حالی که این رقم در سه ماهه قبل کمتر از 200 میلیون دلار بود.

حتی بهتر از این ، اسنپ نتایج دوره نقدینگی را در مقایسه با نتایج مشابه سال قبل بهبود یافته است. رشد؟ بررسی. بهبود سودآوری؟ بررسی. توانایی تأمین سرمایه شخصی؟ بررسی. و با این حال سهام آن به شدت کاهش یافت. چرا؟ راهنمایی.

اسنپ ​​با نگاهی به آینده گفت که پیش بینی می کند درآمدهای سه ماهه چهارم 2021 بین 1165 تا 1205 میلیون دلار باشد. در مقابل ، بازار انتظار داشت که این شرکت در سه ماهه جاری 1.36 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. کمترین برآورد تحلیلگران برای درآمد سه ماهه چهارم 2021 Snap که Yahoo Finance در پرونده دارد 1.20 میلیارد دلار بوده است. ممکن است شرکت حتی این حدس را از دست بدهد.

شرکت هایی که ارزش رشد بیشتری نسبت به سودآوری GAAP دارند ، هنگامی که رشد کند می شود ، به شدت در حال چرخش هستند. و اسنپ پیش بینی کند که رشد درآمد قادر متعال خواهد بود. که فروش را توضیح می دهد. اما دلیل کاهش رشد درآمد شرکت چیست؟

 

Facebook’s next chapter just might make sense

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *