مک مینی M1 512 گیگابایتی اپل در آمازون به کمترین میزان 800 دلار بازگشت

اگر فضای ذخیره سازی کافی نیست ، اکنون زمان مناسبی برای خرید Mac mini مجهز به M1 اپل است. آمازون پس از فاکتور گرفتن کوپن فوری 29.01 دلاری در هنگام پرداخت ، مجدداً به فروش دسک تاپ دسک تاپ با قیمت کم سابقه 800 دلار رسیده است. این بهترین قیمتی است که برای Mac mini از ماه مارس دیده ایم و تنها 100 دلار بالاتر از قیمت رسمی مدل 256 گیگابایتی است.

به زبان ساده ، تراشه M1 از Mac mini بازخرید می کند – همانطور که در بررسی MacBooks اخیر مشاهده کردیم ، CPU (با کمک SSD سریع) می تواند به راحتی کارهای روزمره را جابجا کند. همچنین باید بسیار آرام باشد ، بنابراین هنگام ویرایش رسانه یا تماشای یک برنامه ، مجبور نیستید با یک فن بلند برخورد کنید. اگر چیزی را می خواهید که مانع آن شود ، ممکن است این یک رایانه ایده آل باشد.

چند ملاحظه وجود دارد. M1 Mac mini حافظه RAM یا فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ندارد ، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بخواهید می خواهید به جای دیگری بگردید. به همین ترتیب ، اگر به چندین مانیتور نیاز داشته باشید یا در غیر این صورت اتصال سریع زیادی داشته باشید ، دو پورت Thunderbolt در پشت شما را هیجان زده نمی کند. و به همان سرعتی که این دستگاه دارد ، قطعاً اولین انتخاب شما برای بازی نخواهد بود. اگر بتوانید با این هشدارها زندگی کنید ، جای شكایت زیاد نیست.

finance.yahoo.com/news/apple-mac-mini-m1-512gb-amazon-sale-153511396.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *