مشكلات گذرواژه مصرف كننده به درآمد از دست رفته مرتبط است

password usage linked to lost revenue for online businesses

در گزارشی که روز سه شنبه توسط یک شرکت مدیریت دسترسی و هویت منتشر شد ، مشاغل آنلاین مشتریان بالقوه و درآمد قابل توجهی را از دست می دهند زیرا به سیستم های رمز عبور سنتی و مدل های اعتبار سنجی مشتری منسوخ وابسته هستند.

بر اساس گزارش Transmit Security که از نظرسنجی از 600 مصرف کننده مستقر در ایالات متحده 18 تا 54 سال به دست آمده است ، درآمد و مشتریان از دست رفته توسط اشتراک گذرواژه و اصطکاک ایجاد شده در وب سایت ها توسط روش های احراز هویت سنگین ایجاد می شود.

این بررسی نشان داد که نیمی از مصرف کنندگان پاسخ پذیرفته اند که رمز عبور حداقل در یکی از حساب های خود را به اشتراک گذاشته اند. و 41 درصد تأیید کردند که رمزهای عبور خود را اغلب به اشتراک می گذارند.

ساریو نایار ، مدیرعامل Gurucul ، یک شرکت اطلاعات تهدید در ال سگوندو ، کالیفرنیا ، اظهار داشت: “ضررهای آشکاری از درآمد حاصل از اشتراک گذرواژه برای خدمات اشتراک وجود دارد ، اما تأثیر ثانویه ای بر جمع آوری داده ها دارد.”

وی به TechNewsWorld گفت: “هنگامی که چندین کاربر در حال اشتراک حساب هستند ، داده ها را کمرنگ می کند و ارزش آنها را کم می کند.”

در این گزارش توضیح داده شده است که اگر حساب ها توسط چندین کاربر به اشتراک گذاشته شده باشد ، ارائه دهندگان خدمات احتمالاً نظارت دقیق بر میزان استفاده را ندارند و قادر به ارائه پیشنهادات خود به درستی نیستند. بنابراین ، تجربه های کاربر آنها نمی تواند شخصی باشد تا انتظارات کاربران آنها را برآورده کند.

ادامه داد: ارائه دهندگان خدمات نمی توانند به مشتریان خود آنچه می خواهند بدهند زیرا آنها قادر به دیدن فعالیت کاربر به روشنی نیستند. این ناتوانی مستقیماً بر درآمد بالقوه تأثیر می گذارد.

نکات امنیتی
نگرانی های امنیتی برای یک تجارت نیز وجود دارد.

مایک رینهارت ، مدیر ارشد بازاریابی محصولات در Nok Nok Labs ، یک شرکت راه حل های تأیید اعتبار در پالو آلتو ، کالیفرنیا ، توضیح داد: “اگر رمزهای عبور خود را به اشتراک می گذارید ، درک مشاغل برای کسانی که با آنها صحبت می کنند یا با آنها تجارت می کنند دشوار است.” .

وی به TechNewsWorld گفت: “تشخیص اینکه کسی کاربر مجاز واقعی است یا کسی که اعتبارنامه را به خطر انداخته دشوار است.”

با توجه به اینکه 65 درصد از کاربران از رمز عبور مشابه در چندین حساب مجدداً استفاده می کنند ، این گزارش خاطر نشان کرد ، هنگامی که کاربران این یک گذرواژه را با شخص دیگری به اشتراک می گذارند ، اساساً دسترسی به چندین حساب خود را تحویل می دهند.

همچنین اظهار داشت که سیستم های رمز عبور سنتی تأثیر منفی بر تجربه خرید بسیاری از مصرف کنندگان دارند.

این بررسی نشان داد که 55 درصد از مصرف کنندگان استفاده از وب سایت را متوقف می کنند زیرا روند ورود به سیستم بسیار پیچیده است.

تقریباً از هر 10 مشتری (87.5 درصد) نه نفر به نقشه برداران گفتند که پس از تلاشهای ناموفق برای ورود به سیستم ، از یک حساب آنلاین قفل شده اند.

از این بدتر ، مطالعه نشان داد که 92 درصد از کاربران به جای بازیابی یا تنظیم مجدد اطلاعات ورود به سیستم ، از یک وب سایت خارج می شوند.

تجربه مشتری وحشتناک
براساس این گزارش ، مشکلات گذرواژه برای مصرف کنندگان از مدتها قبل از قفل شدن در حسابهایشان آغاز می شود.

داده های جمع آوری شده برای نظرسنجی نشان می دهد که اگر روند ثبت نام بیش از حد پیچیده باشد ، دو سوم کاربران (66 درصد) وب سایت را ترک می کنند و در صورت درخواست نام کاربری و ورود به سیستم ، تقریباً همان تعداد (64.5 درصد) یک سایت را رها می کنند. .

میکی بودایی ، مدیر عامل و بنیانگذار امنیت انتقال ، در بیانیه ای گفت: “تعداد مشتریانی که به دلیل تجربیات ضعیف رمز عبور ، از حساب های آنلاین خود مسدود می شوند ، حیرت انگیز است.”

وی ادامه داد: “مشتریان به دلیل سیستم های رمز عبور بیش از حد پیچیده و اغلب مملو از خطا ، از فرایندهای معامله خارج می شوند – یا به هیچ وجه از یک سایت استفاده نمی کنند”. وی افزود: “این تجربیات وحشتناک مشتری ، هزینه ای غیر قابل تصور برای مشاغل در بر دارد ، نیازی به گفتن نیست که درآمد حاصل از تقسیم رمز عبور بین مصرف کنندگان از دست می رود.”

رمزهای عبور همیشه یک نکته دردناک در مصرف کنندگان بوده است ، اما به نظر می رسد وضعیت در چند وقت اخیر بدتر شده است.

راینهارت ادامه داد: “به دلیل تعداد برنامه های دیجیتال و تعداد دستگاههایی که از این برنامه ها استفاده می کنند ، بدتر شده است.”

وی گفت: “رمزهای عبور سرعت کار را کند می کنند.” “مردم باید صدها رمز عبور را به خاطر بسپارند. به طور متوسط ​​، یک شخص 80 تا 90 برنامه در تلفن خود دارد که هر کدام رمز عبور خود را دارند ، به همین دلیل افراد از آنها دوباره استفاده می کنند و به راحتی هک می شوند.”

بودایی اضافه کرد که وب سایت ها به مشکلات رمز عبور مصرف کننده اضافه می کنند. وی به TechNewsWorld گفت: “وب سایت ها همچنین محدودیت های بیشتری در انتخاب رمز عبور ایجاد می كنند و كار با گذرواژه هایی را كه می توانند به خاطر بسپارند كار را برای كارگران سخت تر می كند.”

مشارکت در کنار گذاشتن سبد خرید
بودایی ادامه داد: مصرف کنندگان یک تجربه آنلاین بدون اصطکاک ، سریع و آسان را می خواهند.

وی گفت: “رمزهای عبور ثابت می شود كه روشی منسوخ است كه اصطكاك زیادی را در روند خرید ایجاد می كند.”

وی خاطرنشان كرد: “در واقع ، رمزهای عبور یكی از مهمترین دلایل كنار گذاشتن سبد خرید هستند.” وی به گزارشی در مارس 2019 توسط Mastercard اشاره کرد که نشان می دهد یک سوم معاملات آنلاین به دلیل فراموش شدن رمزهای عبور در هنگام پرداخت کنار گذاشته می شوند.

اگر چه به انصاف رمزهای عبور ، تنها اقدامات امنیتی نیستند که باعث ایجاد اصطکاک در تجارب خرید آنلاین می شوند.

“2FA و Captcha در واقع یک هستند

منبع نارضایتی ، زیرا آنها استرس را به روند ورود و ورود به سیستم اضافه می کنند. “

وی ادامه داد: “بسیاری از کاربران حل چالش های Captcha را سخت می دانند و تکنیک های Captcha کم کم راحت تر می شوند.”

وی افزود: “2FA کاربران را ملزم می کند که منتظر پیام های متنی و کپی کدها باشند ، که این یک فرایند استرس زا است که همچنین مقدار قابل توجهی از زمان را به روند ورود به سیستم می افزاید.”

فن آوری انعطاف پذیر
با وجود انتقاد بی وقفه از رمزهای عبور ، به نظر می رسد که آنها به طور قابل توجهی مقاوم هستند.

دیوید استوارت ، مدیرعامل ادینبورگ ، Approov مستقر در انگلیس ، که تجزیه و تحلیل پویا در سطح باینری را انجام می دهد ، مشاهده کرد: “حذف رمزهای عبور یک هدف بزرگ است اما در این مرحله هنوز هم یک هدف دور است.”

وی به TechNewsWorld گفت: “یک رویکرد عملی تر ، کاهش سو abuse استفاده از رمزهای عبور است که به بیرون درز می کند تا اطمینان حاصل شود که این رمزهای عبور فقط در کنار عامل مستقل دوم استفاده می شوند.”

وی ادامه داد: “2FA یکی از نمونه های آن است ، اما رویکردی است که اصطکاک قابل توجهی را برای مصرف کننده به همراه دارد.” “سایر رویکردها از فاکتورهای دوم” زیر کاپوت “استفاده می کنند که امنیت بالایی را ایجاد می کنند اما کاربر را آزار نمی دهند.”

وی افزود: بنابراین ، ما باید تمرکز خود را بر جایگزینی گذرواژه ها در دراز مدت بگذاریم ، در حالیکه در کوتاه مدت نحوه اطمینان از سو not استفاده در مقیاس را بررسی می کنیم.

راب شاول ، مدیر عامل و بنیانگذار Abine ، سازنده نرم افزار مدیریت رمز عبور ، اظهار داشت که اعلام پایان دوره رمز عبور به دلیل جایگزینی آنها با روش های پیشرفته تر برای دسترسی و احراز هویت به کاربران ، بسیار زودرس است.

وی به TechNewsWorld گفت: “به طور معمول ، این شرکت ها هستند که از راه های جدید برای فراتر رفتن از رمزهای عبور سود می برند که اعلام می کنند رمزهای عبور مرده اند و همه باید به FIDO ، شناسه چهره و انواع دیگر احراز هویت منتقل شوند.”

وی گفت: “این صنعت دهه ها طول کشیده است تا به راه حل بهتری نسبت به نامهای کاربری و رمزهای عبور برسد و آنها این کار را به روشی که به طور گسترده ای پذیرفته شده انجام نداده اند.” “شما باید از خود بپرسید ، چرا؟”

https://www.technewsworld.com/story/Consumer-Password-Hassles-Linked-to-Lost-Revenue-87080.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *