مدیر عامل اینتل سخنرانی غیرمنطقی “رفتن به جنگ” را ارائه می دهد

Intel CEO Pat Gelsinger

برای نزدیک به دو دهه من کاملاً عقیده داشتم که پت گلسینگر باید فردی باشد که به تنهایی برای اداره اینتل مناسب باشد. هفته گذشته او افتخار اینتل را با م mostثرترین صحبت های مربوط به زمان شرکت های بزرگ که تاکنون دیده ام ، افتخار کرد.

اکنون ، من بسیاری از صحبت های pep را شنیده ام. بیشتر موضع گیری های تهاجمی در مورد شکست دادن رقابت دارند و بسیار عالی کار می کنند تا مردم اخراج شوند. برای شرکتی در کلاس اینتل ، رقابت مشکل شماره یک شرکت نیست. بلکه این ناتوانی در اجرا و یافتن راهی برای همکاری م partnerثر برای دستیابی به مزیت پایدار است.

غالباً یک شرکت آنقدر روی رقبا متمرکز می شود که مشتری خود را که در فضای اینتل به طور فزاینده ای به همکاری ، همکاری و تمرکز افراد بر خواسته های مشتریان علاقه دارند ، از دست می دهد. مشتریان اغلب خواهان انتخاب هستند ، نه شرکتی که از آن حمایت کنند ، رقابت ها را می کشند و انتخاب آنها را انکار می کنند.

بیایید در مورد چگونگی ارائه پت گلسینگر اینتل به عنوان یک نیروگاه اعدام کننده و شریک صحبت کنیم ، و ما با محصول هفته من ، مجموعه جدیدی از هدفون های حذف نویز از Lenovo ، پایان خواهیم داد.

چهار ستون جدید اینتل
یکی از روشهای متداول مدیر عامل برای نحوه صحبت کردن در مورد شرکتشان توسط ستونها است ، و به نظر می رسد چهار مورد جذاب ترین شماره برای این منظور باشد. پت هم از این مسیر رفت. چهار ستون او عبارتند از:

اعدام در این دو دهه گذشته یک مشکل گسترده در اینتل بوده است. من فکر می کنم منشأ بسیاری از مشکلات مربوط به اعدام ، فرهنگ خصمانه این شرکت بود. برای بیشتر موجودات اینتل ، کارمند در برابر کارمند قرار گرفت. من شک دارم کسی این را بهتر از گلسینگر می داند ، که پس از ظاهرا در اشتباه بودن یک بازی قدرت مجبور به ترک شرکت شد.

برعکس ، پت یکی از حمایت کننده ترین ، همدل ترین و پرشورترین مدیران و مجریان اینتل بوده است. این مجموعه شرایط او را برای درک این مشکل در موقعیت منحصر به فردی قرار می دهد و او قبلاً مهارت مناسب برای مقابله با آن را به نمایش گذاشته است. حتی اگر او با انجام کار رهبری کند ، باید تأثیر مثبتی بر فرهنگ ، اصلاح رفتار بد مدیران اینتل و در نتیجه ، همچنین رسیدگی به مسائل اعدام که احتمالاً ارتباط زیادی با درگیری بیش از حد داشته باشد ، داشته باشد.

اگر می ترسید مرتکب اشتباه شوید – و هم مشکلات اعدام و هم نوآوری را برطرف کنید – نمی توانید نوآوری ایجاد کنید ، اصلاح فرهنگ امری حیاتی است.

با این حال پت کاملا تک شاخ و رنگین کمان نبود. ستون چهارم این بود که اینتل را به عنوان رهبر در هر رده درآوریم ، و این با توجه به اعلامیه های دیگر به تعادل هیجان انگیزی نیاز دارد.

خدمات Fab Fab
ایالات متحده یک مشکل جدی دارد: این کشور از رهبر ساخت نیمه هادی به سمت داشتن بخش کوچکی از بازار تغییر کرده است. راه حل اینتل برای این پیشنهاد شرکت در پروژه ایالات متحده برای ایجاد یک فوق بزرگ ریخته گری جدید ایالات متحده و گشودن ریخته گری اینتل برای تجارت شخص ثالث است.

این ممکن است مانند یک پیشنهاد ضرر به نظر برسد زیرا شرکت ها ، به ویژه شرکت های چند ملیتی ، واقعاً دوست ندارند چیزی را از رقبا دریافت کنند. این ترس به این دلیل است که آنها نمی خواهند وجوهشان علیه آنها استفاده شود و نمی خواهند مشتریانشان بدانند که به فناوری رقیب اعتماد دارند.

اما اینجاست که جالب می شود. من یک شرکت را می شناسم که با موفقیت فناوری را به رقبا ارائه داده است و آن IBM است. در بیشتر نیمه دوم قرن گذشته ، IBM بیشتر فناوری ذخیره سازی را تولید کرد و به طور مخفیانه از رقبای خود مجوز گرفت. IBM می تواند از این مسئله دور شود زیرا واحد صدور مجوز آن مالک P&L خود بود و این روابط را محرمانه نگه داشت و هرگز از آنها به عنوان مزیت رقابتی استفاده نکرد.

IBM در این تلاش خدمات Fab با اینتل همکاری می کند. و اینتل اظهارات سود و زیان خاص خود را خواهد داشت ، که نشان می دهد در جایی که دیگران با تکرار فرایندها و روش های IBM شکست خورده اند ، می تواند موفق شود.

قدرت شرکا
IBM تنها شریک شواهد نبود. عضویت مدیر عامل IBM به عنوان بخشی از ارائه اینتل ، مایکروسافت بود.

این شرکا جذاب هستند زیرا این سه شرکت در گذشته ای نه چندان دور یکدیگر را دوست نداشتند. همین سه شرکت اساساً مسئول تاسیس صنایع رایانه و سرور فعلی هستند. اگرچه مطمئناً به طور جداگانه و به طور جداگانه از هم قدرتمند هستند ، اما ممکن است دوباره بتوانند بازار را به سمت آینده ای جدید و کاملاً متمرکز بر ابر سوق دهند.

همچنین جالب است بدانید که در حالی که IBM و Microsoft هر دو تلاش ابری گسترده ای دارند و توسط متخصصان ابری ساکن خود هدایت می شوند ، آنها مستقیماً رقابت نمی کنند. مایکروسافت همه چیز درباره Azure به عنوان یک ابر عمومی با کاربردهای عمومی است. IBM به عنوان یک متخصص چند ابر (از جمله Azure) موقعیت های خود را ارائه می دهد و آنها IBM Cloud را به عنوان یک راه حل متمرکز بر امن ترین بارهای کاری قرار می دهند.

مایکروسافت و IBM از یکدیگر جدا نیستند. همکاری محکمتر بین دو شرکت می تواند یک راه حل Azure / IBM Cloud برای انعطاف پذیری و امنیت بی نظیر ایجاد کند. هر دو شرکت سابق هستند

در تعادل پیمانها و رقابت نقش مهمی دارد ، این مهارت برای موفقیت اینتل به آن احتیاج دارد.

یکی دیگر از شرکای هیجان انگیز مشخص شده در این اطلاعیه Qualcomm بود.

کوالکام افسانه ای است و آنها بیش از اینکه تامین کننده قطعات باشند ، یک نیروگاه صدور مجوز هستند. کوالکام در حال حاضر با مایکروسافت کار می کند. در طول تاریخ میزان قابل توجهی از تحرکات کارمندان بین اینتل و کوالکام وجود داشته است که حاکی از این است که این دو شرکت می توانند با هم کار کنند ، به ویژه با توجه به اینکه اپل هر دو مورد پیچیده ای دارد.

بسته بندی کردن
اینتل Pat Gelsinger به نظر می رسد شرکت کاملاً متفاوتی است که لازم است باشد. این یک برنامه مشارکتی بیشتر از جنگی ، استراتژیک تر از تاکتیکی است ، و برنامه ای بسیار کارآمدتر از زمانی که اندی گروو شرکت را ترک کرده است.

آنچه من دیدم ظهور مدیر عامل اینتل به عنوان یک دولتمرد بیشتر از یک رئیس جنگ است ، کسی که می تواند نیروها را جمع کند و مشارکت ها و اتحادهای حیاتی لازم را برای انتقال اینتل به آینده ایجاد کند.

اگرچه مطمئناً جاده های سنگلاخی در پیش رو دارید ، اما این روش نه تنها باید شرکت را از دردسر دور کند. با این وجود ، این می تواند منجر به تجدید حیات شرکت هایی شود که صنعت کامپیوتر و سرور را تاسیس کرده اند ، در حالی که به نظر می رسد به سرعت در حال نزدیک شدن به آینده هوش مصنوعی ابری و بالغ هستیم.

این سخنرانی نشان داد که پتانسیل مدیرعامل و هیئت مدیره مناسب برای دیدن آینده و ایجاد تغییرات لازم برای سازگاری ، برای بقا و موفقیت هر شرکت حیاتی است. آینده اینتل و آینده شرکای اینتل ، ناگهان بسیار درخشان تر از گذشته هفته گذشته است – و این ، دوستان من ، نشان می دهد که پات پسر مناسبی برای کار مدیرعامل بود. (به شما گفتم.)

کارخانه اینتل ، Fab 42
جدیدترین کارخانه اینتل ، Fab 42 ، در سال 2020 در پرده Ocotillo این شرکت در چندلر ، آریزاز به طور کامل به بهره برداری رسید. Fab 42 با استفاده از فرایندهای تولید 10 نانومتری اینتل ، ریزپردازنده تولید می کند. در مارس 2021 ، اینتل از سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری برای ساخت دو کارخانه جدید (یا “فاب”) در پردیس Ocotillo خبر داد. این شرکت پیش بینی می کند امسال برنامه ریزی و فعالیت های ساختمانی را آغاز کند. (اعتبار: Intel Corporation)
محصول هفته هفته Rob Enderle

هدفون لغو نویز فعال ThinkPad X1
مثل اکثر شما ، من الان مسافرت نیستم ، بنابراین نیاز من به هدفون از قابلیت جابجایی با راحت تر شدن با حذف نویز تغییر یافته است. به این ترتیب ، صداهای اطراف خانه باعث حواس پرتی نمی شود ، من می توانم بدون اینکه مزاحمتی برای همسرم ایجاد کنم ، هدفون را وقتی در رختخواب هستم تماشا می کنم و می توانم بسته به روحیه خودم از فیلم به موسیقی بروم.

هدفون ها معمولاً در سه سبک ارائه می شوند:

در گوش ، که قابل حمل تر هستند و فاکتورهایی را به وجود می آورند که هنگام استفاده از آنها راحت تر پوشیده می شوند. این سبک باعث می شود که گوش های من با گذشت زمان خارش داشته باشد ، و آنها معمولاً از محدوده عالی ، به ویژه پایین پایان ، از سایر طرح ها برخوردار نیستند.

پس از آن ما سبک گوش بیش از حد را داریم ، که بزرگترین و کمترین راحتی برای پوشیدن هنگام استفاده نیست. آنها سنگین ترین ها هستند و اغلب با لغو سر و صدا در هواپیما ها بهترین عملکرد را دارند.

سبک سوم روی گوش است که بین دو سبک دیگر قرار می گیرد. در حالی که من معمولاً این سبک را در گذشته دوست نداشتم ، لنوو با بالشتک های گوش بسیار نرم و بسیار سودمند از سبک گوش بیش از حد ، با قابلیت حمل نزدیک به انواع داخل گوش ، کار بسیار خوبی انجام داد.

هدفون های خوب معمولاً در محدوده 250 دلار قیمت دارند ، بنابراین این موارد را می توان با قیمت 130 دلار معامله کرد.

هدفون های ThinkPad X1 از طراحی تمیز و جذابی برخوردارند و من به ویژه با پایان پایین آنها تحت تأثیر قرار گرفتم. عمر باتری برای هدفون های مسافرتی در مدت زمان 14 ساعت کم است ، اما این مورد برای استفاده در منزل بسیار زیاد است.

هدفون لغو نویز فعال ThinkPad X1
با استفاده از آنها در تماس های تلفنی ، تماس گیرندگان نمی توانند بگویند که من گوشی را در دست ندارم ، و این یک ابزار عالی کار است. و آنها بسیار راحت تر از هدفون Poly متمرکز با میکروفون رونق بودند که من معمولاً برای تماس از آنها استفاده می کنم.
این هدفون ها دارای دکمه های فیزیکی هستند که نسبت به سایر طراحی ها تغییر خوبی است. من اغلب متوجه می شوم که کنترل ها را جستجو می کنم ، اما مشکلی در این مجموعه وجود ندارد.

سرانجام ، به نظر می رسد که هزینه آنها بسیار بیشتر از هزینه های آنها است ، بدون پلاستیک ارزان قیمت ، فلز زیاد و طراحی متناسب با چارچوب طراحی Lenovo ThinkPad X1.

آنها به خوبی کار می کنند ، بسیار مقرون به صرفه هستند و برای کارهای عادی جدید ما از خانه ایده آل به نظر می رسند ، که باعث می شود هدفون Lenovo ThinkPad X1 محصول هفته من باشد.

https://www.technewsworld.com/story/Intel-CEO-Gives-Unwarlike-Going-to-War-Speech-87073.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *