تسلا مدل X با تیونیگ اسپرت لاین معرفی شد

 تسلا مدل X با تیونیگ اسپرت لاین معرفی شد

شرکت تیونینگ اسپرت‌لاین اقدام به معرفی پکیج جدیدی برای تسلا مدل X P100D کرده است که دارای آپشن‌های رفاهی بیشتر و ظاهر اسپرت‌ است.

با ورود تسلا مدل 3 تعداد محصولات تسلا افزایش چشمگیری تجربه خواهد کرد و همین امر سبب خواهد شد تا بازار تیونینگ این خودروها نیز گرم شود. شرکت تیونینگ T اسپرت‌لاین یک پکیج ویژه برای خودروی تسلا مدل X P100 D معرفی کرده است. این پکیچ که با نام T Largo Limited Edition شناخته می‌شود و شامل یک بادی کیت است که ظاهری بسیار اسپرت و خشن به این خودرو می‌بخشد.

تسلا مدل X

این کیت بدنه‌ی فیبر کربنی پهن و رینگ‌های فورج‌ کاری شده‌ی ۲۲ اینچی برای مدل ۲۰۱۸ تسلا مدل X P100D تدارک دیده شده و طراحی آن توسط تیم طراحی T اسپرت‌لاین انجام شده است. از کیت T Largo تنها به تعداد ۲۰ دستگاه ساخته خواهد شد و تنها کسانی می‌توانند این کیت را خریداری کنند که خودروی خود را به صورت پیش خرید دریافت کنند. T اسپرت‌لاین در حال حاضر تنها تیونر تسلا مدل X در بازار است و اولین شرکتی به حساب می‌آید که برای این خودرو پکیج تیونینگ عرضه کرده است. تسلا مدل X P100D با کیت T اسپرت‌لاین ظاهر بسیار جذابی دارد و می‌توان گفت که با نصب این کیت اسپرت جدید حالا ظاهر این خودرو همخوانی بیشتری با توانایی‌های آن دارد.

تسلا مدل X

در خصوص توانایی‌های تسلا مدل X P100D باید به گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری این خودرو اشاره کنیم که این شاسی‌بلند سنگین وزن را قادر می‌سازد تا در زمان ۳.۲ ثانیه سرعت خود را به صد کیلومتر بر ساعت برساند که از این نظر می‌توان آن را با فراری 488 GTB مقایسه کرد. با نصب این کیت عرض ۱۹۲۹ میلی‌متری این خودرو ۵۴ میلی‌متر افزایش می‌یابد و به این ترتیب عرض این خودرو به حدود ۲ متر رسیده است. کیت جدید شامل سپر جلوی اسپرت و ایرودینامیک، رکاب جانبی اسپرت و یک دیفیوزر بزرگ در عقب خودرو است. ضمن اینکه بر روی قسمت عقبی این خودرو یک بالچه‌ی ثابت نصب شده است. T اسپرت‌لاینهمچنین رینگ‌های ۲۲ اینچی خود را که دارای طراحی ۲۰ پره هستند روی مدل X نصب کرده است. این رینگ‌ها دارای رنگ مشکی هستند تا ظاهر خشن‌تری داشته باشند.

تسلا مدل X

در داخل کابین نیز T اسپرت‌لاین اقدام به انجام تغییرات کرده است که شامل سیستم صوتی جدیدی نیز می‌شود که از این نظر کابین تسلا مدل X را به سطح خودروهایی همانند بنتلی ارتقا داده است. همانطور که در ابتدا ذکر کردیم از کیت T Largo تنها به تعداد ۲۰ عدد تولید خواهد شد و تیونر اقدام به حک کردن شماره‌ی تولید این خودروها در داخل کابین کرده است که این شماره را می‌توان بر روی داشبورد این خودرو مشاهده کرد. بخش‌های دیگری را نیز که در تسلا مدل X تی لارگو تغییر کرده‌اند شامل کالیپرهای ترمز رنگی، شیشه‌های دودی به رنگ سرامیکی تیره و پوشش محافظ رنگ خودرو می‌شود. در حال حاظر امکان خرید این کیت در بازار وجود دارد و T اسپرت‌لاین بسیار به این مسئله افتخار می‌کند که نخستین نیوتر خودروهای تسلا در جهان است. این شرکت همچنین در زمینه‌ی اکسسوری و لوازم جانبی خودروهای تسلا فعالیت دارد و این محصولات را به مشتریان خود در سرتاسر جهان عرضه می‌کند.

www.zoomit.ir/2018/6/8/282940/t-sportline-2018-tesla-model-x-p100d-t-largo-limited-edition-package/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *