به روز شدن لپ تای های انوی با خدمات الکسا و ارتقای حریم شخصی

به روز شدن لپ تای های انوی با خدمات الکسا و ارتقای حریم شخصی

شرکت اچ پی لپ تاپ‌های سری انوی خود را با نصب پردازنده‌های جدید و افزودن سوئیچ جدیدی به وب کم برای حفاظت از حریم شخصی کاربران به روز کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند الکسا از جمله دیگر مزایای این لپ تاپ محسوب می‌شود.

در مجموع اچ پی ۴ مدل متفاوت از لپ تاپ انوی را عرضه کرده است. دو مدل Envy ۱۳ x۳۶۰ و Envy ۱۵ x۳۶۰ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابل تبدیل به تبلت هم باشند و انوی ۱۳و ۱۷ نیز تنها در قالب لپ تاپ امکان استفاده دارند.

Envy ۱۳ x۳۶۰ به صورت ۱۳ اینچی طراحی شده و تنها با پردازنده‌های ای ام دی سازگار است و Envy ۱۵ x۳۶۰ به صورت ۱۵ اینچی تولید شده و با پردازنده‌های دو شرکت ای ام دی و اینتل سازگار است.

در مورد پردازنده‌های مرکزی این دو لپ تاپ هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده، اما گفته می‌شود در آنها به ترتیب از تراشه‌های آی ۵ و آی ۷ ویسکی لیک اینتل و نیز پردازنده‌های Ryzen ۵ و ۷ ای ام دی استفاده شده است.

پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند الکسا تنها در مدل‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل ممکن است. نصب سوئیچ حریم شخصی بر روی وبکم این لپ تاپ ها باعث می‌شود تا در صورت عدم استفاده از وبکم آنها غیرفعال شده و امکان سواستفاده هکرها و اشخاص ثالث از این ابزار به وجود نیاید.

قرار است فروش تمامی این لپ تاپ ها در ماه می آغاز شود. دو مدل Envy ۱۳ x۳۶۰ و Envy ۱۵ x۳۶۰ به ترتیب ۷۰۰ و ۸۰۰ دلار و انوی ۱۳ و ۱۷ نیز هر دو دارای قیمت پایه ۹۰۰ دلار هستند.

کد خبر 4572373

mehrnews.com/news/4572373

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *