برترین AiO بیست اینچی دنیا

برترین AiO بیست اینچی دنیا

شرکت بهین تکنولوژی با ۲۵ سابقه فعالیت در زمینه IT کشور نماینده انحصاری فروش all in one M700z در ایران است. بهین تکنولوژی بعد از فروش موفق E63z، اقدام به فروش انحصاری M700z در ایران کرده است.

امروزه با پیشرفت چشمگیر فناوری، رایانه‌ های All-In-One تبدیل به نسل جدیدی از رایانه‌های پر قدرت و کارآمد شده‌اند که از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهره می‌گیرند. با استفاده از این رایانه‌های جدید شما نه تنها حجم فضای میز کاری خود را کاهش می‌دهید بلکه فقط به یک نمایشگر LCD نیاز دارید و دیگر خبری از سیم‌های در هم تنیده و میزهای آشفته نیست.

شرکت لنوو از جمله محدود شرکت‌هایی در سطح جهان است که همواره دسکتاپ‌های رومیزی خود را با جدیدترین فناوری‌های روز تولید می‌کند. یکی از سری‌های جدید و محبوب آل‌ این‌ وان‌های تولیدی این شرکت سریM است که نسبت به مدل‌های قبلی از دوام و استحکام بیشتری برخوردار است. این سری از محصولات لنوو با پشت سر گذاشتن تمامی آزمایش‌های فنی ارتش ایالت متحده آمریکا گواهی MIL-SPEC را دریافت و قابلیت اطمینان بالایی را برای کاربران خود فراهم آورده است.

به لطف پایه‌ی بلند دستگاه، مانیتور بالاتر قرار می‌گیرد و دست کاربر هم برای تنظیم زاویه صفحه نمایش باز تر است، طراحی بدنه آنها نسبت به نسل گذشته خود در حدود ۴۰ درصد باریکتر شده و در نتیجه مقایسه با سایر آل این وان ها نزدیک به ۵۰% فضای کمتری را در میز کاری شما اشغال می‌کنند.

لنوو

آل‌این‌وان‌های که در سری M عرضه می‌شوند عبارتند از M900z ،M800zو M700z که به ترتیب با اندازه صفحه نمایش‌ ۲۳.۸، ۲۱.۵ و ۲۰ اینچ تولید می‌شوند. شرکت لنوو آل این وان‌های خود را همواره با سه هدف کلی ذیل تولید می‌کند:

محیط‌های کسب و کار نیاز دارند تا عملکرد قدرتمندی را در سطح سازمانی از خود به نمایش بگذارند و با توجه به کوچک بودن فضاهای اداری، باید از سیستم‌های رایانه‌ای استفاده کنند که فضای کمی را اشغال می‌کنند.
در محیط‌های تجاری مانند فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، بهتر است از دستگاه‌های آل‌این‌وان استفاده شود. استفاده از این دستگاه‌ها نه تنها از ویژگی‌های بهره‌وری خوبی برخوردار است، بلکه سرعت عملکرد کارمندان را نیز بالا می‌برد.
محیط‌های کسب وکار باید از آل‌این‌وان‌هایی استفاده کنند که توانایی کارکرد در سخت‌ترین شرایط محیط کاری را نیز دارا باشند.
با توجه به سه ویژگی مطرح شده در بالا، شرکت لنوو توانسته است با معرفی تینک‌سنترهای سری M به خوبی با سایر شرکت‌های تولید کننده به رقابت بپردازد و قدرت خود را در تولید دستگاه‌های بادوام، همراه با جدیدترین فناوری‌های روز در معرض نمایش بگذارد.

تینک‌سنتر ۲۰ اینچی M700z یکی از محصولات قابل اعتماد لنوو محسوب می‌شود که از پردازنده‌های پیشرفته، حافظه ذخیره‌سازی مناسب، اتصالات شبکه، پورت‌های مناسب و صفحه نمایش باکیفیت همراه با زاویه دید گسترده بهره‌مند شده است. این دستگاه محبوب با هدف صرفه‌جویی در فضا و انرژی و نهایت بهره‌وری طراحی شده و با توجه به قیمت مناسب آن، از استقبال خوبی در سراسر جهان برخوردار است.

طراحی حرارتی پیشرفته (سیستم خنک کننده Intelligent Cooling Engine یا همان ICE)

موتورخنک کننده هوشمند (ICE) به کار گرفته شده در M700z، برای ارائه تعادل بین حرارت وآکوستیک طراحی شده است که در نتیجه عمر طولانی‌تر این دسکتاپ رومیزی را به دنبال دارد. به علاوه، ICE به شما این اجازه را می‌دهد تا از این دستگاه در محیط‌های گرمتر نیز استفاده کنید و با هشدار حرارتی شما را قادر می‌سازد تا بر سیستم دستگاه نظارت کرده و از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری نمایید.

این سیستم به طور هوشمند حرارت دستگاه را زیر نظر می‌گیرد تا در صورت لزوم با کاهش توان پردازش و نمایش پیام هشدار به کاربر، از خرابی قطعات یا کاهش عمر سخت افزار دستگاه در اثر گرمای بیش از حد جلوگیری نماید.

به لطف وجود این قابلیت حتی در محیط‌های بسیار گرم هم می توانید بدون نگرانی از ایجاد مشکل به استفاده از «M700z» بپردازید و محافظت از سلامت دستگاه را به سیستم هوشمند نظارتی بسپارید.

اما به طور کلی کامپیوتر یکپارچه لنوو در اکثر اوقات خنک و بی صدا عمل می کند. داخل بدنه فضای کافی برای چرخش هوا موجود است و توان پردازش دستگاه هم آنقدری نیست که به خنک کنندگی بالایی نیاز داشته باشد، در نتیجه جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

دمای پردازنده و چیپ گرافیکی حتی حین انجام تست استرس هم از محدوده ۶۰ سانتی گراد بالاتر نمی رود و به نظر نمی رسد به صدا در آوردن فن دستگاه به این سادگی‌ها قابل انجام باشد.

به لطف چنین عملکردی مصرف انرژی «M700z» هم در بازه‌ی ۶۵ الی ۹۰ وات قرار دارد، رقمی که از یک لامپ رشته‌ای ۱۰۰ وات هم کمتر است و با وجود ابعاد ۲۰ اینچی دستگاه از یک لپ‌تاپ کوچک فراتر نمی رود.

چنین موضوعی از این جهت اهمیت دارد که می‌تواند مصرف انرژی ادارات و شرکت‌ها را کاهش داده و به صرفه جویی قابل توجه هزینه در طولانی مدت منجر شود.

تنوع مناسبی از پورت

در پنل پشتی و لبه‌های این رایانه رومیزی، تنوع خوبی از پورت‌های ورودی و خروجی مشاهده می‌شود که امکان اتصال انواع ابزارهای جانبی را فراهم می‌کند. چهار پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، پورت سریال، پورت LAN و پورت MiniDisplay Port ، پورت مشترک هدفون و میکروفن، یک درایو نوری DVD و یک کارت خوان ۹ در ۱ این مجموعه را تشکیل می‌دهند که نسبت به دستگاه‌های مشابه از تنوع خوبی برخوردار شده است.

لنوو

طراحی بدنه

افزایش باریکی بدنه و سبکی نسبت به مدل‌های قبلی یکی از ویژگی‌های بارز M700z محسوب می‌شود. تمامی قسمت‌های آن مشکی ‌رنگ است و به کمک یک پایه‌ ساده که از بدنه جدا می‌شود، روی میز قرار می‌گیرد و یک دستگیره قرمز رنگ در پشت آن قرار دارد که حمل و نقل و تنظیم ارتفاع صفحه ‌نمایش را برای کاربر ساده می‌کند. به‌غیر از پایه، تمامی قسمت‌های بدنه‌‎ این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده و از کیفیت ساخت قابل‌قبولی بهره‌مند شده است.

افزایش باریکی بیش از ۴۰ درصد نسبت به نسل گذشته و استفاده از یک استند همه‌کاره، باعث شده است تا دسکتاپ رومیزی ThinkCentre® M700z راحتی و سرگرمی بیشتری را برای کاربر به همراه داشته باشد. دسترسی به دکمه‌های فیزیکی در این دستگاه نسبت به مدل‌های قبلی آسانتر شده و شکل کاربرانه‌تری به خود گرفته است. علاوه بر این در مدل جدید وجود دکمه ی سخت افزاری برای خارج کردن میکروفن از مدار خیال کاربر را از بابت نفوذ هرگونه هکر یا مزاحم راحت می کند و همین راهکار برای وب کم هم مورد استفاده قرار گرفته است. در بالای بدنه یک دکمه‌ی کشویی وجود دارد که اگر آن را جابجا کنید، درپوش روی وبکم برای حداکثر امنیت بسته می‌شود.

نسل ششم پردازنده‌های اینتل

استفاده از پردازنده‌های نسل ششم شرکت اینتل شاید مهمترین ویژگی به کار رفته در M700Z باشد که باعث افزایش راندمان این دستگاه شده است. این پردازنده با قابلیت امنیتی درونی خود آماده است تا بهره‌وری، خلاقیت و سرگرمی شما را نسبت به مدل‌های قبلی ارتقاء دهد. علاوه بر این، با فعال کردن ویژگی‌های هیجان انگیز ویندوز 10، پردازنده های نسل ششم اینتل این امکان را به شما می‌دهد تا توانایی‌های خود را در محیط ویندوز بالا ببرید.

پردازنده‌ مرکزی Core i3 6100T اینتل، پردازشگر گرافیکی HD 530 اینتل، ۴ گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ داخلی ازجمله قطعاتی هستند که به خوبی در کنار یکدیگر و در پشت صفحه نمایش M700z جای گرفته‌اند.

صفحه نمایش 20 اینچی با کیفیتی قابل قبول

دسکتاپ رومیزی M700z دارای یک صفحه‌ نمایش ۲۰ اینچی HD همراه با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰، سطح روشنایی ۲۵۰ نیت، و زاویه دید گسترده (۱۷۸ درجه) است که باعث می‌شود تصاویر و فیلم‌های خود را به صورت واضح مشاهده نمایید. علاوه بر این هنگامی که در زیر نور چراغ‌های دفتر خود و یا نور طبیعی کار می‌کنید، M700z از فناوری ضد تابش نور استفاده می‌کند که قابلیت پراکندگی نور را داراست و فشار کمتری به چشمان شما وارد می‌شود.

نحوه نمایش رنگ‌ها بسیار مناسب است و کنتراست ۱۰۰۰:۱ در کنار عمق رنگ مشکی و رنگ‌های پویا، کیفیت تصویر چشم نوازی برای دستگاه به ارمغان آورده است.

سیستم عامل ویندوز 10 Pro

شرکت لنوو در این دسکتاپ رومیزی از جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت (ویندوز 10 Pro) جهت توانمندسازی کسب وکار شما استفاده کرده است. ویندوز 10 به شما این امکان را می‌دهد تا کارهای بزرگ خود را به صورت ایمن با هر کسی درهر نقطه و در هر زمان به انجام برسانید. دسترسی به قسمت‌های مختلف نیز به سادگی انجام می‌گیرد و به راحتی می‌توانید از منوی استارت این مهم را انجام دهید.

ویژگی‌های M700z در یک نگاه:

صفحه مانیتور ۲۰ اینچی 20” (508 mm) HD+ (1600X900) TFT color, wide viewing angle 178 Degree, LED backlite, 250 nits, AntiGlare
پردازنده قابل تعویض از سریهای قدرتمند اینتل Celeron G3900T , PentiumG4400T, i3- 6100T, i5-6400T , i5-6500T, i5-6600T,i7-6700T
دارای استند مخصوص جهت استفاده کاربر در تغییر زاویه و جهت مانیتور , رعایت استاندارد ارگونومی بمنظور قرار گرفتن دید کاربر در راستای مانیتور
پشتیبانی از VESA mount جهت نصب آل این وان بر روی دیوار
رنگ بدنه مشکی مات مناسب برای محیط های کاری
دارای DVD burner , SATA 1.5Gb/s, 9.5mm high
گرافیک Intel HD graphic 510/530 , Direct X 12, External Monitor Support via display port max resolution 4096X2304
دارای پورت Serial و پورتهای Four USB 2.0, Ethernet ( RJ-45) , Dislplay port , Two USB 3.0( one is always on and fast charge), Wireless, Bluetooth 4.0, 4.1 , 9 in one card reader
دارای کی بورد و ماوس Lenovo
بدنه نازک و طراحی زیبا و قدرت فوق العاده
دارای سیستم خنک کننده هوشمند

https://www.zoomit.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *