ممکن است مایکروسافت به روزرسانی های ویندوز 11 را به رایانه های با CPU قدیمی ارائه ندهد

ممکن است مایکروسافت به روزرسانی های ویندوز 11 را به رایانه های با CPU قدیمی ارائه ندهد

ممکن است مایکروسافت به شما اجازه دهد ویندوز 11 را بر روی رایانه های شخصی با پردازنده های قدیمی نصب کنید ، اما این بدان معنا نیست که شما تجربه کاملی را که در دستگاه های جدیدتر پیدا می کنید ، خواهید داشت. این شرکت به The Verge گفت که رایانه های شخصی با پردازنده های پشتیبانی نشده “مجاز” نیستند که به روزرسانی های ویندوز 11 را دریافت کنند و حتی ممکن است ارتقاء درایور یا امنیت را نیز دریافت نکنند. به عبارت دیگر ، ممکن است مجبور شوید سخت افزارهای جدیدتری را دریافت کنید تا سیستم خود را ایمن نگه دارید.

ما از این شرکت پرسیدیم که آیا می تواند نظر بیشتری بدهد ، اگرچه وقتی The Verge درخواست جزئیات بیشتر کرد از توضیح بیشتر خودداری کرد. پیش از این گفته بود که به مردم اجازه می دهد ISO های ویندوز 11 را روی CPU های قدیمی تر نصب کنند تا به مشاغل کمک کند پلتفرم جدید را آزمایش کنند.

این یک حرکت کاملاً غیر منتظره نخواهد بود. مایکروسافت در صورت ارائه به روزرسانی های سخت افزاری پشتیبانی نشده ممکن است با مشکل قانونی روبرو شود – ممکن است مایل نباشد که کامپیوتر شما را با یک وصله خراب کند یا شما را به این باور برساند که پشتیبانی فنی تضمینی دارید. این رویکرد به علاقه مندان به دادگاه اجازه می دهد (که می توانند تصاویر ISO جدید را به جای تکیه بر وصله ها نصب کنند) بدون افزایش سازگاری و ایجاد سایر سردردها.

با این حال ، شما هنوز در مورد ویندوز 11 از نظر بدتری برخوردار خواهید بود و بدیهی است که پیام اصلی مایکروسافت دست نخورده باقی مانده است. این شرکت می خواهد از رایانه ای نسبتاً جدید با ویندوز 11 استفاده کنید ، حتی اگر این بدان معناست که باید منتظر بمانید تا بتوانید ارتقاء رایانه خود را توجیه کنید.

https://finance.yahoo.com/news/microsoft-windows-11-updates-withheld-older-cpus-194632054.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *