مدل کسب و کار شرکت توسکا تغییر می‌کند

مدل کسب و کار شرکت توسکا تغییر می‌کند/حذف تبلیغ خدمات ارزش افزوده

روابط عمومی شرکت توسکا اعلام کرد که تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه‌های نوروز ۹۸ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال اجرای قراردادهای شرکت توسکا با سازمان صدا و سیما مبنی بر تبلیغ کدهای دستوری ستاره – مربعی در برنامه‌های تلویزیونی که با انتقادات بسیاری همراه بود، این شرکت اعلام کرد که مدل کسب و کار خود را تغییر می‌دهد.

این انتقادات پس از موضوع عدم شفافیت در نظرسنجی‌های مبتنی بر USSD و تبلیغات ارزش افزوده و اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر دستکاری نظرسنجی مسابقات تلویزیونی بالا گرفت.

هم اکنون روابط عمومی شرکت توسعه کسب‌وکار توسکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه‌های نوروز ۹۸ می‌شود.»

در متن این اطلاعیه آمده است:

«با عنایت به دغدغه‌های مطرح شده در زمینه فعالیت‌های شرکت توسعه کسب و کار توسکا، انجام اصلاحات ذیل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است:

تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه‌هایی خواهد بود که تولید و ساخت آن‌ها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است.

تغییر مدل کسب و کار توسکا در دستور کار بوده و به زودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تأمین رضایت مخاطبان به کار خواهد گرفت.»

کد خبر 4571598

mehrnews.com/news/4571598

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *