بیمه عمر پاسارگاد

اگر به فکر یک سرمایه گذاری تضمینی، آینده دار و پرسود هستید، خرید بیمه عمر بهترین انتخاب شما خواهد بود به گونه ای که با این سرمایه گذاری نه تنها رفاه زندگی خود را تامین کرده اید بلکه یک آینده درخشان و بی دغدغه از نظر مالی را برای فرزندان خود رقم زده اید. و در میان تمام نمایندگی های موجود، پیشنهاد ما به شما، خرید بیمه عمر پاسارگاد است.

.

نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و در راستای جلب اعتماد آن ها، سعی دارد بیشترین خدمات را از طریق بیمه عمر به مشتریان خود ارائه نماید. که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره خواهیم نمود:

  • نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد در راستای تسهیل روند خرید بیمه نامه، امکان خرید آنلاین بیمه عمر را فراهم نموده است. همین امر سبب شده که مشتری بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی، در هر موقعیت مکانی و زمانی، قادر به خرید بیمه عمر باشد.
  • با خرید بیمه عمر پاسارگاد، رفاه مالی آینده فرزندان خود را تضمین نمایید و در واقع با این خرید ایده آل، یک سرمایه گذاری رو به رشد را برای فرزندان خود در نظر گرفته اید تا در سن جوانی، به یک سرمایه عظیم دست پیدا کنند.
  • همچنین نمایندگی بیمه عمر پاسارگاد به منظور قدردانی از اعتماد مشتریان خود، طرحی را مبنی بر ارائه رایگان خدمات بیمه SOS در نظر گرفته است. بر این اساس در صورت خرید بیمه عمر و رسیدن سرمایه به ۲ میلیون تومان، خدمات بیمه SOS برای فرد بیمه شونده به صورت رایگان ارائه خواهد شد. بیمه SOS ، بخشی از هزینه های جراحی و بستری شدن در ایران یا خارج از کشور را بر طبق مبلغ تعیین شده توسط نمایندگی بیمه، به بیمه شونده، پرداخت می کند.
  • نگران پرداخت حق بیمه های مقرر شده نباشید. با توجه به این که شعار این نمایندگی، “تامین آسایش مشتری” است، لذا برای تحقق این شعار، پرداخت اقساطی بیمه عمر بر طبق توان مالی مشتری، یکی از مهمترین اقداماتی است که در نظر گرفته شده است.
  • لازم به ذکر است که با خرید بیمه عمر پاسارگاد، از بیشترین خدمات ممکن برخوردار خواهید شد و در نتیجه می توان از آن به عنوان یک حامی قوی در زمان بیماری، از کارافتادگی، فوت و… یاد نمود.